avatarblindguardian

Dupa o lunga asteptare si o seama de emotii datorate amanarii concertului care ar fi trebuit sa aiba loc Vineri, 15 Mai, fanii Blind Guardian s-au putut bucura ieri de o seara "intima" in compania selecta a barzilor.

Articol semnat de Mihaela Pop

Desi prezenta pe Arene a fost destul de redusa si a fost unul dintre putinele concerte la care n-a trebuit sa alergi ca sa prinzi un loc bun in fata, energia si bucuria celor care au gasit timp, resurse si vointa sa vina la concert a fost rasplatita din plin de trupa care n-a facut rabat la nimic pentru a intretine timp de 2 ore o "mana de oameni".

Reprezentatia a fost simpla, dar rasunatoare. Magia pe care Hansi Kürsch o creaza pe scena e molipsitoare. Nu poti sa nu canti cu el si sa te lasi purtat de muzica. Desi te-ai fi asteptat ca la un
public mic, artistii sa se grabeasca sa parcurga playlistul si sa termine show-ul, cei de la Blind au aratat respect fata de public si fata de reprezentatie, au vorbit cu publicul si au lasat lumea sa se bucure de refrene, sa le aclame numele fara sa intrerupa.

Din setlist-ul de la Arene au facut parte piese de referinta din discografia Blind Guardian, precum Nightfall, Bright Eyes, Imaginations From the Other Side, Valhalla, Mirror Mirror si nu in ultimul rand The Bard's Song, insa setlistul a fost completat de piese noi de pe ultimul album Beyond the Red Mirror: The Ninth Wave, Prophecies sau Miracle Machine. La cererea publicului au revenit de doua ori pe scena. All in all, pot spune ca a meritat asteptarea si as indrazni chiar sa spun ca si ei s-au bucurat de atmosfera creata aseara la Bucuresti. Cu siguranta ii mai asteptam si alta data, iar ei au promis sa revina.